lifelikeme.blogg.se

Anonymt. Min blogg kommer vara anonym. Det är ett sätt för mig att kunna skriva om allt, allt som finns i mina tankar.

Life Like Me

Publicerad 2012-10-14 22:41:07 i Allmänt

Efter två offentliga bloggar bestämmer jag mig nu för att starta upp en anonym blogg. Anledningen till det är, eftersom jag känner att jag inte kan publisera allt jag känner och tänker fullt ut i mina andra blogger. Det händer mycket i mitt liv just nu och jag står inför några stora livspåverkande beslut. Jag tror att denna bloggen kan hjälpa mig med att få mig lugnt och avslappnad. Varje dag går så många olika tankar genom skallen och jag vill bara berätta hur jag känner för någon, men jag vet inte om jag vågar. Så därför har jag nu min anonyma blogg. Toppen!
 
Inläggen i denna bloggen är alltså för mig. Ett sätt för mig att få ut allt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela